22:31

min kväll har bestått av att jag har haft så sjukt jävla ont i magen efter alla skratt attacker jag och min finfina vän jannika hade ikväll.
jag är verkligen glad äver att jag har fått en så fin vän som dej, dom alltid finns och förstår precis allt!
egentilgen förstår jag inte vad vi skrattar åt men de blir alltid så bra med dej, jag har inte tid på att tänka att de är skit i mitt liv just nu, strul med vänner och familjen.
den här kvällen behövde jag, bara sitta och prata och totalt bara spåra ur!


jag älskar dej nå sjuk mkt, finfina du.



imorn har vi +dag, vilket betyder att vi får uppgifer av lärarna och ska fixa de hemma och vi får itne vara på skolan.
så jag spenderar natten i tallåsen eftersom vi ska vara hemma hos denise imorgon, så hon hämtar mej strax förre 8.
så ska jag försöka lägga mej i tid ikväll eftersomjag inte sov nå inatt, som vanligt.
tur att jag har min fina vön erik som är social med mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0