allt är så tomt när du inte finns i min närhet.

idag i skolan har jag inte gjort någonting, läst ungefär 4 sidor i en bok.
egentligen har jag hur mkt som helst jag borde göra men, fan jag kan inte konsentrera mej.
jag har hur mkt som helst inom mej som jag vill kunna prata med någon om.
mina älskade vänner är bäst, jag kan prata med dom om allt.
just de här får jag inte ut, de går inte och jag vet inte varför.
sen saknar jag min älskade syter som jag inte får träffa förrns höstlovet.
typ döds mej.


åter till dagen, jag och sanna var riktigt grym på orgenteringen.
typ de vettiga jag gjorde idag.
efter skolan tog jag bussen in till ljusdal och gick till pappa på jobbet och hälsade på lite.
alltid lika kul och träffa dom dom jobbar där.
var där i en halv timme eller nå bara sen gick jag hem och städade rummer och de plingade till i min tefon och de var världen finaste som ringde mej, gus vad jag saknar dej.
riktigt jävla synd att jag ska bort i helgen när du kommer hem, jag har verkligen inte räffat dej på flera veckor och dej om någon kan jag prata med.

sitter nu i soffan och har de lugnt och skönt pappa är ute och går men jag pallade inte följa.
jag längtar nå extremt tills  på lördag då jag äntligen åker till härnösand och träffar mina fina sara, mos, jaqulie, fredrik, max och victor.

tar med mej kamrena och nu jävlar ska jag skärpa mej på bilder.
de är skit tråkigt , jag vet.



jag har inte starkare kärlek till någon än vad jag har till dej, mina bästa mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0