de gamla känslorna är på väg tillbaka.

jag har verkligen inte skrivit på hur länge som helst men de har varit hur skönt som helst.
ska göra min super långa historia om den årliga skytes veckan kort, den har bestått av, nationella prov, lekt millitär, ingen mat sovit i skogen, blivit mer sjuk, velat dö, vandrat och haft den mest underbaraste veckan i mitt liv nästan.
sista kvällen på skyte med klassen var hemsk att tänka på vi kommer aldrig få vara där tillsammans igen, aldrig.
läger elden är de bästa med alla, så fyllde filip år så vi passade på at sjunga med våra fina stämmor för honom.
sista dagen hade vi dom vanliga tävlingarna vi brukar ha, hade ett helt okej lag och vårat ord som vi fick till var awsome, ipadhuva.
jag och fluff slog våra kloka huvun ihop så blev de bra.
när jag kom hem i torsdags har jag nog aldrig uppskattat min säng så mkt som då, efter att ha sovit på ett liggunderlag i 2 nätter.
och pizzan jag fick till middag var godare än vanligt.



nu sitter jag på att filmen ska bli klar så jag och mami kan kolla på '' hur många lingon finns det i världen''.
jag tänkte ta med min kamera till skyte med så blev det inte, jag har en bild och den kan ni få se, sen finns de blider på fb, jag vet att jannika looström.





dom tuffa lagledarna, ja å fluff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0