hade jag vart stark, skulle du vetat sanningen.

jag sitter klar för sängen och är verkligen riktig trött.
skolan idag har vart chill som vanligt fast jag har 1000000 saker att göra men jag kan inte jobba, är inne i en sån period igen...
hur mkt osm helst som ska vara klart tills på fredag.
när jag slutade åkte jag med mormor in på ljusdal och kollade vad jag kunde gö med min telfon och jag fatta inte va som mena.
sen åt vi natchos på finnes sen åkte jag och packade fick pengar av pappa, följde med mormor och handlade sen skjusade hon mej till löfgren.

imorn är de hsd och jag ska ha utvecklingssamtal, wish me luck, hatar de verkligen.
nån gång när vi slutar vet inte när ska jag och löfgren in på ljusdal kolla på fiffty ovh köpa en tröja tror jag!
nu ska jag kolla på ensam mamma säker som krockade med idol :)




igår var det tre månader sen, vi älskar dej christian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0