jag klarar inte av att höra sanningen.

idag har jag gjort nå helt sjukt, jag har badat i sjön.
så jävla kallt fast ändå skönt på något vis.
eftersom de bara är jag, erik och subäck som är tuff var de vi som badade.


först fikade vi hos mormor och pratade, även denise och jannika!
tvekade länge men sen hopppa erik bara i och då ville jag ju inte va sist i så då var de bara att kasta sej i.
jannika och denise åkte och vi satt kvar ett tag och pratade, sen gick vi upp till mormor igen och satt med "elden" och värmde oss, pratde och hade as kul.
erik och jag har ett nytt ord, de går itne å skirva för de äe mer att ljud som vi ska göra varje gång vi ser varandra :p
dom åkte för typ 20 minuter sen, nu är jag jätte trött och ska iaf försöka sova men vi får se hur de blir med den saken.


och jag har inte kameran med mej någonstans längre nästan, jag ska bli bättre för de är sjukt tråkigt utan bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0