mot hänta!

igår hade jag de bra, sanna, subäck, jannika, denise & erik va här och vi hade de bra.
subäck och sanna åkte nångång vid halv ett.
öch då kunde jag självklart inte sova så jag somnade 4 efter att ha kollat på lite film.
vaknade klockan sex av att morfar skulle ut och jaga, då var de bara att starta datan och kolla på film och somnade vid åtta så kommer mormor vid halv tio och skriker att jag måste skynda mej upp om jag ska hinna.
och de är ungefår så här mkt jag sover varje natt.
inte undra på att jag spårar totalt.


de här blir mitt sista inlägg förrns på måndag kväll tror jag, har nämligen inge internett..
men de gör verkligen ingenting för jag ska få åkta till mitt älskade härnösand och träna och träffa dom helt klart bästa människorna på jorden.
ha de bra de ska jag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0