Slapp söndag är bra att ha!

Vart hos sanna hela helgen och vara vart, himla skönt!
Igår spenderade vi kvällen hos subäck en stund och fick se Helen spela just dance :)
Senare drog vi oss till Bylund där även Pelle, Josef och Marcus va, trevligt!
Där började vi kolla på film men de slutade med att vi ladda hem appar med sanning och konka + jag har aldrig, haha ojoj säger jag bara.


Idag skulle sanna upp och jobba lite sp då åkte jag hem sov och vaknade nyss :)
Ska kolla om jag kanske ska till mamma en stund när hon kommer från Sundsvall och sen blir de nog en promenad med Ester eller så tar jag en spring tur! :)
Och på onsdag då jävlar ska vi köpa pace kort! Nu sätter vi igång på allvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0