gymnasie brutta!

efter ett jätte toppen lov så har nu skolan också satt igång. som många vet går jag linjen esestik och media, så vi ''esteter'' slog ihop med musikarna så nu är vi hela 26 stycken i klassen.
de veckan som har varit har gått himla fort, men gud så kul tror att jag helt valt rätt linje för mitt intresse ska vakna till lite igen, eftersom de vart lite low nu som de kanske märks, kommer aldrig upp nå bilder utom några hel kassa iphone bilder.
 
 
 
så lycklig att jag förhoppnings vis ska åka till härnösand om tre veckor och hälsa på elin kommer bli så jävla bra! nu på tisdag lämnar jag lilla vintergatan 27 och bosätter mej på rådhusgatan 17 i några år framåt. de kommer också bli as nice, delar våning med elvira med de gör mej inget, källaren ska vi göra om till vårat kryp in. huset påminner lite om lillavillekulla.
 
 
 
 
när du kommer till min närhet, fladdrar fjärrilarna runt i magen och jag blir så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0