lever linet fullt ut, snart börjar skola.

jag vet att jag inte bloggat på tusen år... menmen jag har iaf sovit en massa sen jag kom hem från göteborg. bilder finns just nu bara på mobilen och jag orkar inte lägga över dem eller blogga från mobilen. kan ju iaf försöka göra en himla massa dagar till en väldigt kort historia. veckan efter jag kom hem från götet, blev de fina östersund över en helg men mamma och sanna för att inta årets storsjöyra, vi bodde såklart hos laila, peder och olle. mamma var dock bara in på yran en dagen men de gjorde oss inte speciellt mkt. sen en himla massa bra artister och var inte hemma före tre någon utav dagarna, men inte gick de att sova dagen efter, eftersom de bara har en två så fick peder var i torpet och mamma sov med laila så intog jag och sanna luftmadrassen. så de blev en himla massa ljud hela tiden men de får man leva med. vi träffade även på sanna, josefin och elin på yran, vilket slutade att vi blev tre fler och hade se jäkligt kul, även fast regnet fall över oss på lördagen, men de är bara yran en gång om året! träffade även karin och erika på en fika innan vi åkte hem på söndagen. såg en massa kända folk på yran faktiskt, johannes bland annat, hade nog druckit lite mer än bara cola skulle jag tro, men lika glad ändå! här även hunnit umgås med en av mina bästa vänner också, jannika! men lyckades visst göra hennes hår rosa.. men nu diggar hon de, tur! fått en massa tid med sanna och hittat massa lösningar på många problem, vart fulare än fulast i skype, men va gör de om hundra år ? sov med henne tre nätter och vi han med att fira mammas faster i sundsvall som blev 60! där sanna också fick vara med, de va himla mysigt, var uppe på norra stadsberget och hittade värsta platsen tills den började regna. åkte till stockholm och träffade jätte efterlängtade människor som jag oftast ser i träningskläder eller möts ute på isen. hade fina dagar med elin och daniel som jag bodde hos, underbar familj as skön! deras hundar åå love! utom när gonda dödade ena hjulet på min väska. gick på stan utan att handla.. hälsade på hos deras moster med familj, jätte trevliga och kom in direkt i snacket, jag som kan vara lite blyg annars men de gick himla bra. de bodde jättefint med pool och allt. trodde jag skulle rulla hem från stockholm efter allt onyttigt jag och elin slängt i oss, men de gick bra de fick bussen stå för. nu ska jag packa de sista åka till farmor tror jag annars till pappa för imorgon ska jag, farmor och min kusin åka till nordsjö i nån dag, sen på onsdag får jag träffa min efterlängtade syster! och på måndag börjar skolan, så än har de vart ett toppen lov!
Trackback
RSS 2.0