15.

idag på idrotten så hade vi skridskor, ja ni läste rätt jag stod på ett par skridskor och ramlade inte en gång!
+ att jag vann på under örnens alla vingar, känner mej riktigt duktig.
fast sen kom ju de jag väntat på smällen med joel, shit fatta inte vad som hände bara krocka sa re, men lite kul ändå.
sen på skolan har jag inte gjort någonting nästan, lite dåligt kanske men aja hade verkligen ingen lust och ingenting funkade, tur att några fina ifrån våran underbara klass satte oss i sofforna och pratade bort tiden.


nu har jag nyss ätit och dragit på mej jamanissen och ska väl snart slänga iväg ett sms om att jag kanske ändå kan tänka mej att åka lite traktor.
imorgon fyller en av de sbsoluta bästa år, sanna löfgren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0