18.

natten som va sov jag hos sanna och idag åkte vi till hudik, även nathalie va med, trevligttrevligt!
det som inte är lika trevligt är att jag har cpjävla ont i mitt knä nu..
så jag får inte träna imorgon, jag som längtat.

iaf så fick jag med mej två leggings, body butter, halsduk och lite mer små saker med mej hem.
inte nå märkvärdigt precis men jag åker ju till göteborg om några dagar och sen vidare till tyskland så jag kände att jag ville ha lite pengar kvar.
och ingen ny bikini överdel fick jag helle, tänk på dom som kanske inte har de vanliga storlekana utan lite större då blir de jätte jobbigt..
för min är lite liten och jag vill ju inte tappa den när v är i tyskland direkt.

nu sitter jag i sängen hos mormor och ska kolla på en film som jag tänker somna till, jag har ont och är trött så kan det vara skönt att få sova lite, för nå i veckan läre de ju inte bli iaf.



skulle göra vad som helst fö fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0