19.

vaknade imorse av ett sms, tänkte döda personen men när ajg såg vem de vca ifrån så tog jag tillaka de ganska snabbt.
kollade också på klockan och såg att den var närmare 12 och insåg att jag sovit över tolv timmar till och med över tretton.
visst var jag upp i nån minut pch pratade med min syster som satt ensam på centralen och väntade på sitt tåg, men somnade om lika fort igen.

mamma kom efter ett tag och jag blev till sagt att jag inte fick träna eller spela mina matcher på tisdagen så att jag helt bra till göteborg.
när jag kom hem till mamma såg jag min finaste ägodelar på golvet, nike och lovis.
jag vart så lycklig, de är äkta kärlek.
jag ska faktiskt sluta skriva nu och säga god natt till dom.

sen börjar big brother och imorgon skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0