det här med att blogga va nog inte min grej.

eh men va fan jag har väl ett liv med ?
inatt sov jag hos mormor och fick skjuts till skolan, hade sovmorgon och hämtade upp sanna.
sen fick vi reda på att vi skulle ha någon tema dag med bara matte, fml.
skit samma så blev det ganske bra ändå, säger bara de att jag och hannes är bäst på matte!
när jag slutade så hämtad mormor mej och jag fick mat ochnu gör hon en god sallad till mej som jag ska äta sen på curlinghallen, eftersom jag har två matcher idag, kanske ida skulle kika förbi.


jag vill bara säga ett enormt stort tack till mikaela, tuva och linn som fanns för mej idag, jag säger bara tack! ♥
finis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0