shitshitshit.

när jag inte har bloggat så har jag hunnit med en massa annat fint.
jag och mitt finfina lag tog hem segern i LV 2012!
eftersom jag och ett annat lag vann förra året så tänkte jag verkligen inte släppa den platsen den till hör mej :)
dock får vi inte spela den nästa år..  får väl lämna bort den då.

jag har varit med underbara människor, mina vänner ni är verkligen de som får mej att kämpa när jag har det jobbigt.
och fluffis vad hade jag gjort om jag inte hade fått berätta de jag sagt till dej, då vet jag faktikt inte vad jag hade gjort, du är verkligen en jag litar till på 110 %.
jag har bott hos sanna hela förra helgen, där jag mår som bäst.
vi va hos subäck fredag,lördag och halva söndagen eftersom jag somnade i hans säng och tänkte verkligen inte gå upp och gå hem till sanna som bor 300 m bort, men de va kallt, okej?

Jag har gjort så mkt och de har vart så skönt att inte loggat in här men jag ska försöka igen, idag har jag och halva min klass vart på curlinghallen och spelat lite, haha kul att se nybörjare faktiskt men jag kan tänka mej hur jag såg un när jag var det med.
Senare när jag slutar kommer min absolut världensbästa mami och hämtar mej med mina två fina änglar, mina små syskon, jag älskar er ♥
i helgen drar jag till gävle och spelar lite div 4 med killarna som behövde min hjälp, så får jag träffa emelie också :)
de ända är väl att vi åker 05.30 på lördag morgon, fml.


nu ska jag gå på min no lektion som kan bli spännande!



fin vän, <3



shit de är 8 månader sen.
ska väl ta pch knäppa nya bilder någon dag :)


haha oj, de blev långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0