Göteborg nästa!

sitter i bilen på väg till gbg, trångt jävligt trångt i baksättet.. eh va fan snart framme va nyss i Mariestad ungefär 20 mil kvar eftersom vi kommer att bo i Åsa, litet mysigt ställe tre mil utanför gbg. kan ju säga att de inte kommer bli så mkt bloggning, men ska göra mitt bästa har fått tillbaka suget lite, dock är de lite svårt med bilder som vill ibland och ibland inte. ont i röven har jag också, åkte 6 imorse från lilla Ljusdal, stannade i 3 timmar i Västerås hälsade på sen åt vi lite på donken, men bu hoppas jag på att vi blåser hela vägen så vi kommer fram! imorgon taggar vi Liseberg! trött på å åka bil.. så här tycker jag om de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0