freeeeeeeedag!!!!

yess, nu va de ett tag sen igen.
den här veckan har vart himla skön både hemma och i skolan, inte gjort någonting nästan.
känns riktigt tungt att vid den här tiden nästa vecka har jag sommarlov och vet att när skolan börjar så är det inte Vintergatan jag börjar på igen utan gymnasiet.. vilket känns, ja jag vet faktiskt inte.

nu ska jag strax åka fram på fala och ta en jävla spruta.. fml.
hatar de verkligen, sen hoppas jag på att Sanna inte kommer hem jätte sent från hudik, för där spenderar jag natten inatt.

och idag ska jag säga grattis till en fin vän, grattis erik ❤
jag har även världens bästa och underbaraste systrar som fyller år idag.
jag kan inte förstå att de är ett helt år sen, de har gått så otroligt fort!
grattis världens bästa lovis och nike, jag älskar er ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0