saknar redan min fina klass ht-09!

på de långa dagarna jag inte har bloggar har jag fått sommarlov, slutat på världens bästa skolan och i världens bästa klass, familjen!
måndagen efter examen frågade pappa mej när börjar du idag? så svarade jag så självklart att de va ju de vanliga tiderna, så 20 över 9 svarade jag.
sen när jag är klar och ska gå ut till bilen säger pappa, men har inte du sommarlov, tänkte ja, jo de har jag..
då kom tårarna och jag insåg att jag aldrig skulle få vara på Vintergatan med ht-09 de kändes helt sjukt, jag vet att de flesta säger att de har världens bästa klass och allt men jag säger de att på de här tre åren har jag fått en ny familj nya vänner som vi nu har sagt hejdå till.
min klass va inte bäst och underbarast, den va något ännu mer som de inte finns ord till!
de kan låta väldigt fjantigt men va fan, de skiter jag i!
nu när skolan börjar så kommer allt vara nytt inte Vintergatan inte ht-09, men ni de allra finaste och vackraste människor i ht-09 kommer ALLTID vara MIN klass, de är någonting jag verkligen kan lova.
sen vill jag inte glömma våra fina men cpiga handledare, Anna Malin och Chrille, utan er hade ht-09 inte varit samma människor och klass!
ni har vart som jobbigast men ni har alltid funnits där, vi kanske inte alltid har vart de perfekta eleverna som suttit tysta och gjort de vi skulle, men om de hade vart så, fan vad tråkigt de hade inte funkat, för vi är inte de människorna som kan de, vi är de dryga, jobbiga och underbara, fast ibland kan man undra vilka som ska ta hand om vilka, som när ni springer runt och slår varandra med linjaler eller kommer in och visar oss nå sjukt dåligt och efterblivet klipp på you tube.

inlägget ska nu inte få bli längre, men med de här orden som kan nog de flesta som läst de konstatera att jag som många andra älskar våran familj!
(såg att Anna hade skrivit idag slutar alla mina 34 bonus barn..) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0