när livet inte är på min sida.

just nu suger allt stenhårt, alla i familjen är deppiga och ja de är tyst tråkigt och alla sura på alla.
jag är olyckligt kär i världens finaste kille, såklart är de jag som inte vågar visa mina känslor utan väntar alltid.
har en fet skoluppgift, skolavslutningen närmar sig och gymnasiet kommer allt närmare och närmare.
där jag inte vet hur jag ska öra om jag ska vara kvar i ljusdal, pendla mellan ljusdal gävle eller dra till östersund.


de som är på topp nu är att jag har världens finaste klass och där går de bästa människorna på jorden.


ja iaf har min dag gått till att inte göra någonting i vanlig ordning, jag ska göra en sak sen är restlistan tom och jag kan chilla, men när jag de orken komma, de är frågan.
nu ska jag försöka få tag på pengar för att gå ner och se på bio senare ikväll.


om jag skulle få vara på den här platsen varje dag i mitt liv,
då skulle jag inte klaga på någonting, där mår jag bra.
de människor som betyder absolut mest i mitt liv finns samlade inom 100m.
inte behöva tänka på hur man ser ut eller hur man är.
om allt är bra, så finns de inget att inte se positivt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0