Rädd att de som inte får hända, håller på att hända..

skön men jävligt dag, inte gjort ett skit i skolan öppnat datan läst, slog igen den och sket i det.
vart hos mormor och kommit långt på uppsatsen, pappa hämta mej och sen var de bara att byta om så vart de ett varv runt sjön.
sen tog jag en runda inne på gymet, himla skönt nu blir de lite 💪

när jag gick hem slog jag en liten pling till daniel och pratade om allt, en och en halv timme efter så stog jag i duschen och bu ligger jag här!
hoppas teoriprovet går bra för dej imorn! ❤

Ligger och väntar på att bb ska börja sen ska jag sova och imorgon till skolan fast de inte behövs men skönt ändå :)
trots bara två veckor kvar på världens bästa Vintergatan❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0