den åttonde juli tvåtusenelva

KommentarTid
Emelie ([email protected]) om de du skrev till mig, skriver du till alla andra med.:
japp japp då kommer jag!! :D
Längtar efter dej!! <3


ja de gör du jag längtar <3


jag ska nu gå ut och klippa gräset och vänta på att johanna kommer hem från sin fucking långa semester so hon har vare på.
bara de att jag är så jävla blyg när jag träffar folk som är släkt med en som man har gjort ett och annat med..
eh vafn jag skämmer jämt u mig så varför inte forsätta ? 
haha nej men de blir bara så.

iaf hade jag en bra kväll igår, åkte ner till sanna sen träffade vi på en massa folk och spelade vollyboll vilket gick skit för jag suger på de + att de va en jävla massa blommer där vi skulle spela så de slutade med att vi drog till nore.
efter ett drog jag och sanna hem till henne men i hann bara hem och sen åkte vi för att hämta en jacka till robert och tjänade 100 spänn!
träffade på danna och jonas nere på ljusdal så vi pratade lite med dom, vid 1 ringde sannas pappa och sa att han ville ha skjuts hem så då drog hon och dennis kom och gjorde mig sälskap under tiden för jag var rädd eftersom vi kollat på film :p
slutade med att jag sov kvar hos sanna och morfar ringde och väckte mig kl 11 och hämtade mig för att jag skulle till mamma men de sket sig stannar hos mormor en natt till för att få träffa johanna som ni nu vid de här laget redan läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0